Contributie - Scouting St. Jan Baptist (Scouting Heerlen)

Leden > Informatie > Wat kost het
Sommige zijn van mening dat Scouting geen kwaliteit kan leveren voor zo weinig geld.
Scouting is altijd goedkoop geweest. En ook in deze tijd levert Scouting St. Jan Baptist heel veel  kwaliteit voor dit geld.

Wij kennen de volgende contributie
De contributie die u in elk nieuw activiteitenjaar (van 1-1 tot 2-1) dient te betalen.
De contributie betaalt u per jaar voor deelname aan de wekelijkse opkomsten.

Wat krijgt uw zoon en/of dochter daarvoor:
Voor de contributie mogen de leden natuurlijk mee doen met de wekelijkse opkomsten maar ook mogen zij vaker gratis mee doen aan de extra activiteiten, zoals een uitstapje naar kinderstad of een grottentocht in Valkenburg. Soms wordt er om een bijdrage gevraagd.

OPZEGGING

Opzegging van het activiteitenjaar dient 4 maanden vooruit te worden gedaan (vóór 1 september van het lopende activiteitenjaar).
Dit kan alleen door dit schriftelijk bij de stichting/groepsvereniging op te zeggen.

Per persoon per jaar

SCOUTING ST. JAN BAPTIST